Anoniem08
Legacy Member
ik heb sinds kort ( na een format ) framedrops in hl1 en mods
ik heb dit vroeger nooit gehad en daarom ben ik wat gaan rond zoeken , is bios staat m'n AGP op 8x , maar ik checkte daarstraks egwoon m'n settings in windows en kom op dit uit
http://users.pandora.be/exoke/setup.JPG
hoe kan ik dit veranderen want dat heeft volgens mij iets met m'n fps drops te maken
ik heb dit vroeger nooit gehad en daarom ben ik wat gaan rond zoeken , is bios staat m'n AGP op 8x , maar ik checkte daarstraks egwoon m'n settings in windows en kom op dit uit
http://users.pandora.be/exoke/setup.JPG
hoe kan ik dit veranderen want dat heeft volgens mij iets met m'n fps drops te maken