Archief - 6800gt gainward?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lotter.be

Legacy Member
Weet er iemand iets meer van deze kaart?
want die zijn speeds zijn 400 / 1200 i p v 350 / 1000.
da moet toch wel een monsterke zijn, niet?
kzou ze mij mss meebrengen vanuit duitsland.
maar kd8, hier eerst ff hore...
ervaring, kennis, meningen,... bij deze kaart?
pls, SHARE IT ! :)

PowerPack 2400 GLH 256MB, GeForce 6800 GT, DDR3, 2x DVI

Symbolfoto Speicher (MB): 256
RAM-Typ: GDDR-RAM3
Speicherbusbreite: 256bit
Schnittstelle: AGP
GPU Chipsatz: NVIDIA 68X
Grafikprozessor: nVidia GeForce 6800 GT
Speichertakt: 1200MHz (600MHz DDR)
GPU-Takt: 400MHz

Tweek

Legacy Member
ja als ge der kunt aan geraken kopen
zeker de golden samples
kosten wel wat meer
spijtig da ge ze in belgie niveel vindt

lotter.be

Legacy Member
Tweek zei:
ja als ge der kunt aan geraken kopen
zeker de golden samples
kosten wel wat meer
spijtig da ge ze in belgie niveel vindt

Is da dan geen golden sample?
PowerPack 2400 GLH 256MB, GeForce 6800 GT, DDR3, 2x DVI
alei, kweet nie ze.
is van op snogard,
www.snogard.de
en hij kost daar "maar" 489 euro.
valt tog nog mee
kbedoel die andere gt's van ier kosten bekan zoveel.
en da zijn tog bijna ultra extreme speeds of nie?

JackF

Legacy Member
Ik kan er ook aan geraken maar aan de Duitse prijzen kan ik helaas niet (BTW verschil van 5% en grotere afzetmarkt). Richtprijs is +- 530 €
De GLH staat voor " Goes Like Hell" wat al veel wil zeggen maar in feite gaat hier om heel snel handpicked memory die ze er op gezet hebben. Gainward kaarten zijn duur maar als je het geld hebt koop je gegarandeerd een super-kaart.

Tweek

Legacy Member
lotter.be zei:
ja Goes Like Hell dus idd golden sample staat er ook bij als je bij de informatie kijkt

UEE van evga
Core Clock Speed 450 MHz*
Memory Clock Speed 600 MHz*
Memory Bandwidth** 35.2 GB/sec
Vertices per Second** 600 Million
Memory Data Rate** 1100 MHz

lotter.be

Legacy Member
Tweek zei:
ja Goes Like Hell dus idd golden sample staat er ook bij als je bij de informatie kijkt

UEE van evga
Core Clock Speed 450 MHz*
Memory Clock Speed 600 MHz*
Memory Bandwidth** 35.2 GB/sec
Vertices per Second** 600 Million
Memory Data Rate** 1100 MHz

dus de ultra extreme = 450 / 1100
en deze hellkaart :p = 400 / 1200
is die dan standaard nie beter dan de ultra extreme?
die zal wel boven de 450 / 1250 kunnen zeker?

lotter.be

Legacy Member
Waren die BFG kaarten van de 6800 reeks ook zo geen superkaarten?
waarschijnlijk wel niet beter dan de Hellkaart :crazy: maar toch beter dan pakweg die van msi, aopen, leadteck,...
of zit ik mis? :unsure:

Davion

Legacy Member
6800GT: 350/1000
6800U: 400/1100
6800UEE: 450/1200

6800GT GS GAINWARD: 400/1200..

Die 50Mhz core zal waarschijnlijk makkelijk te overbruggen zijn..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan