dslayer
Legacy Member
Hey, mijn Geforce 6800 GT (400/1100) is normaal rond de 55 °C, stressed springt die naar ong. 75°C. Dit is normaal niet zo erg voor een 3d kaart (hoop ik), maar ik had hem graag toch wat koeler gehad. ik heb momenteel een casefan die langs zij recht op de kaart blaast. Mijn vraag is of het beter zou zijn als deze fan zou zuigen?
PS: ik heb 4 casefans, 2 langs achter (zuigen), 1 vanvoor (blaast), in langs zij (blaast).
PS: ik heb 4 casefans, 2 langs achter (zuigen), 1 vanvoor (blaast), in langs zij (blaast).
kan niet beter