Spacewide
Legacy Member
Zeer vreemd..
Mijn graphic card biept op een zeer hoge toon als ik mijn resolutie op 1024*768 zet.. kan iemand hier een verklaring voor geven?
De cooling heeft ook een rood branden lampje, maar die dimt af en toe, en dan brand ie weer hard.. ook vreemd fenomeen
Antwoorden zoals; Zet je res dan niet op 1024*768 kan ik echter wel missen :doc:
ty
ps: kijk SIG, pc2
Mijn graphic card biept op een zeer hoge toon als ik mijn resolutie op 1024*768 zet.. kan iemand hier een verklaring voor geven?
De cooling heeft ook een rood branden lampje, maar die dimt af en toe, en dan brand ie weer hard.. ook vreemd fenomeen

Antwoorden zoals; Zet je res dan niet op 1024*768 kan ik echter wel missen :doc:
ty
ps: kijk SIG, pc2
idd, tis mijn monitor.. IIyama ls902UT