LE staat voor Light Edition, wat denk je zelf?
Puur performance wise, zeker voor de GT gaan, wil je der ni zoveel geld aangeven dan kan de LE natuurlijk ook een oplossing zijn, vaak kan je trouwens die extra pipelines & shaders zelf weer enablen, vraag is natuurlijk of het wel zal werken natuurlijk, ze zijn meestal uitgeschakeld omdat ze defecten hebben.