tzou natuurlijk kunnen dat er een chip op uw memory gewoon kapot is gegaan, maar da lijkt mij onwaarschijnlijk want dan zoude om de vijf botten schrijffouten krijgen. Probeer toch ns SuperPI te runnen, dan zijde zeker dat het dat niet is en dat het wss shared mem is zoals greco zegt