Archief - 3dm03 TE lage score?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
hey

ik heb net 3dm03 gerunt met onderstaande specs: enkel die 512ddr apacer 3200pc en 512ddr apacer 2700pc en 1 latje eruit + cpu zoals vroeger ingesteld op 137fsb

men cpu staat op 137X15fsb

6800nu 12p,6v 400/812

doch had ik met hetzelfde systeem maar een 9800pro@xt 6732 3dmarks

en met deze 6800nu(wat overclocked + 1 vertex unlocked)=> 7327 3dmarks

ik vind da nagenoeg een enorm lage performanceboost om eerlijk te zijn :\ ik dacht dat die 6800nu kaartjes zowiezo +9000 moesten halen :eek:

xpr·k

Legacy Member
tja ik weet niet wat een normale score zou zijn met u setup maar al eens ne cleane windows install geprobeerd ? (of op zen minst zo'n driverdestroyer progje running en cleane drivers erop)
Op mijn systeem school da ooit 600 3dmark01 punten .

One-t|M@[hINe

Legacy Member
xpr·k zei:
tja ik weet niet wat een normale score zou zijn met u setup maar al eens ne cleane windows install geprobeerd ? (of op zen minst zo'n driverdestroyer progje running en cleane drivers erop)
Op mijn systeem school da ooit 600 3dmark01 punten .


nja, ik weet nie of men cpu de bottleneck is, maar op 3dm03 toplijst, zie ik toch niemand met een 6800nu zo laag scoren als ik

men pc sta nu wel vol crap, ma kdenk nie da da zoveel ga uitdoen, tmoet minstens 9000 zijn toch :\

Kwertie

Legacy Member
babaar zei:
ik denk van wel :unsure:
idd
zeker als kazaa openstaat in den achtergrond + msn enzo (das dan nog ni eens echt "crap")
niettegenstaande wil ik toch efkes zeggen da mensen van medium-high end kaarten soms té veel verwachten, omdat ze altijd direct de mensen zien met een supersysteem dat nog eens overclocked is enzo
(kzeg ni da het nu volledig zo is, ma komt wel vaak voor)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
babaar zei:
ik denk van wel :unsure:


maar +1000 punten verschil :eek:

als ik gewoon de game benches laat runnen, is het al voldoende he?! dus de eerste 3-4 gamebenches bij 3dm03?!

zou ik veel hoger scoren als er bv een a64 3000+ inzit (idem voor games, meer/constantere fps?!)

FoRCe

Legacy Member
verschil tussen een xp 2400+ en een a64 s939 3000+ is idd HUGE :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan