Archief - 3dkaart overclockt altijd !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soLz0n007

Legacy Member
Hallo mijn probleem zit hier als ik uren op windows zit overclockt hij nix maar als ik een game probeer te spelen (in mijn geval cs) dan kan ik ongeveer 10 tot 20 minuten spelen en ineens valt mijn scherm gewoon uit maar pc blijft draaien :crazy: ik zit met een hercules 9600xt zijn er nog mensen met dit probleem ?

Fraggie

Legacy Member
en hoe weet jij dat hij 'zou' overclocken :wtf: + move naar hw forum

L@TrO

Legacy Member
3d kaart overclockt altijd... wa is da voor ne zever :p
Installeer de nieuwste drivers en kijk uw graka temps eens na. Zorg er dus ook voor dat er een beetje air-flow in je case is zodat de mem op uw graka niet al te warm wordt!

bollie69

Legacy Member
wat zit jij nu te zeggen van dat die oc't, volgens mij weet ge zelf niet wat overclocken is.

volgens mij is da een warmteprobleem of iets me u drivers.
heb je dit bij andere games ook?
want cs is nu niet om te zeggen een zwaar-belastend spel.

Ceasarke

Legacy Member
soLz0n007 zei:
Hallo mijn probleem zit hier als ik uren op windows zit overclockt hij nix maar als ik een game probeer te spelen (in mijn geval cs) dan kan ik ongeveer 10 tot 20 minuten spelen en ineens valt mijn scherm gewoon uit maar pc blijft draaien :crazy: ik zit met een hercules 9600xt zijn er nog mensen met dit probleem ?

Ik heb dat probleem vroeger ook gehad.
probleem: u 3d kaart wordt gewoon te warm.
oplossing: probeer voor meer cooling te zorgen op u 3d kaart.
ofwel een extra fan (8mm fan +- 10 euro ofzo (dunno)) langs de zijkant van je pc zetten zodat deze koude lucht op de 3d kaart blaast.
anders een grotere cooler/fan op de 3d kaart zelf plaatsen.

en dit heeft denk ik inderdaad ook niks te maken met overklokken.
Tip: Update u drivers :)

Ceasarke

Legacy Member
bollie69 zei:
wat zit jij nu te zeggen van dat die oc't, volgens mij weet ge zelf niet wat overclocken is.

volgens mij is da een warmteprobleem of iets me u drivers.
heb je dit bij andere games ook?
want cs is nu niet om te zeggen een zwaar-belastend spel.

onderschat het niet :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan