Flurk
Legacy Member
sinds kort doet mijn beeld heeeeeeeeel erg vreemd. ik krijg allemaal vreemde strepen enzo, vooral als ik ff game, dan stort alles in.
heb der ff een screen van gepakt van mijn desktop. heb alles al geprobeerd, windows herinstaleren, drivers herinstaleren, andere drivers, direct x verandert ....
niks helpt
heb een Hercules ATI 9500 Pro
win xp
2600+ 512 ram ....
help
foto
heb der ff een screen van gepakt van mijn desktop. heb alles al geprobeerd, windows herinstaleren, drivers herinstaleren, andere drivers, direct x verandert ....
niks helpt
heb een Hercules ATI 9500 Pro
win xp
2600+ 512 ram ....
help
foto
