Archief - 3D is wazig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

parliament

Legacy Member
Hallo,

Heb een LG lx6500, is een 3D tv, heb het ongeveer 8 maanden. Om gewoon 2D te bekijken heb ik er absoluut geen klachten van, maar 3D is een andere verhaal, als ik een film of spel in 3D opzet via playstation3, krijg ik eerder een wazige beeld, ben aan het twijfelen in twee richtingen, ofwel de hdmi kabel, is een gewone 1.4 kabel, ofwel de bril zelf. HDMI moet dat een speciale zijn voor 3D weergave?

ThatsPrettyDope

Legacy Member
-voor 3d hebt ge nen 1.4 hdmi kabel nodig (geen 1.3).
-hebt ge u brilleke aangezet?

Staat hier trouwens verkeerd!

Barbeet

Legacy Member
Om 3D beelden te bekijken heb je inderdaad een speciale hdmi kabel nodig. Staat ook in uw handleiding van uw Tv. Ik heb dezelfde tv en alles werkt perfect, Mortal Kombat in 3D is zalig. Een gewone hdmi kabel is dus niet voldoende.
Greetz

parliament

Legacy Member
zo van die echte dikke kabels wa je bedoelt? had nagevraagd, 1.4 zou voldoende zijn, is dus eentje van gewone gangbare dikte, die zijn dus niet goed voor 3d weergave?

exo

Legacy Member
Gade die tv verkopen of niet? Indien niet is dit het verkeerde subforum. ;)

parliament

Legacy Member
Heb gekeken maar weet niet waar ik het moet plaatsen, zie geen subforum voor tv's, en verkopen doe ik zeker niet, ben er te content van, heb die 8 maanden geleden voor maar 800euro gekocht als toonzaalmodel :D:D:D

burtonman

Legacy Member
Als je een 1.4 kabel en 3D bril hebt, zou het moeten werken. Heb je gechecked als de batterij van je 3D-bril nog werkt? Ik had een oplaadbare gekocht die automatisch aanging wanneer je het op je hoofd zette. Stomweg vergeten opladen, wat ik pas doorhad toen de game zo'n 3 minuten bezig was (3 minuten afvragen: is dit nu 3D?)

parliament

Legacy Member
ja het is een 1.4 en batterij uiteraard opgeladen, het lijkt wel alsof de twee helften net niet op elkaar schuiven.
ps: kan de mod deze draad naar juiste plaats zetten?

Kwertie

Legacy Member
Past in elk geval zeker niet in buy&sell... Ik denk dat't hier beter past. Indien niet, dan mag een collega-mod van hier me dat zeker zeggen :).

Barbeet

Legacy Member
parliament zei:
ja het is een 1.4 en batterij uiteraard opgeladen, het lijkt wel alsof de twee helften net niet op elkaar schuiven.
ps: kan de mod deze draad naar juiste plaats zetten?

Je moet eerst uw 3D beelden instellen. Dit doe je door op uw 3D knop te drukken en dan heb je verschillende mogelijkheden (schermen die naast of boven elkaar staan).
Bril moet je 1 x opdrukken, ge moet donkerder worden. Download Mortal kombat 3D en ga naar instellingen en schakel 3D in.

Dus zeker met 1.4 hdmi kabel werken.
3D inschakelen via remote op TV en uw beeld kiezen.
3D inschakelen in game zoals Mortal kombat/Black ops.
Die bril die erbij zat werkt met een herlaadbare batterij, je kan die opladen aan uw tv zelf. Je moet knop ingedrukt houden en normaal moet uw beeld iets donkerder worden. Heb dezelfde tv en al getest met een film, black ops en mortal kombat 9 (mortal is zalig in 3D) en allew werkt perfect !
Greetz

parliament

Legacy Member
Hardwareleek ben ik niet, dom ook niet om met een lege batterij proberen te kijken, heb alle mogelijke 3D instellingen geprobeerd, en het is een 1.4 kabel. Bril is er eentje van LG megeleverd. In het midden van scherm neem ik 3D waar, maar op de randen lijkt het alsof de beelden net niet op elkaar geschoven zijn.

FEW

Legacy Member
parliament zei:
Hardwareleek ben ik niet, dom ook niet om met een lege batterij proberen te kijken, heb alle mogelijke 3D instellingen geprobeerd, en het is een 1.4 kabel. Bril is er eentje van LG megeleverd. In het midden van scherm neem ik 3D waar, maar op de randen lijkt het alsof de beelden net niet op elkaar geschoven zijn.

dat weet hij toch niet? :)
anyways, het lijkt mij een probleem te zijn met de tv (of uw 3D settings), ge zijt alleszins niet de enige:
LG LX6500 owner, should get samsung C750? - AVForums.com
http://www.theveryfinest.com/tag/3dtv/page/2
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=20035253

laloo

Legacy Member
ehm licht aan u ps3 hat ik ook gewoon in de instelingen kijken en 3D kan je op veel soorten zeten

parliament

Legacy Member
Denk niet dat het aan ps3 ligt, 3D demo van digibox telenet heeft hetzelfde aan de hand, vandaag is er een technieker langsgeweest vanwaar ik tv had gekocht met eigen materiaal (hdmi 1.4 kabel en een 3D fim), hij heeft het zelf ook kunnen vaststellen en gaat LG contacteren, LG techniekers zouden dan langskomen, het is nog onder garantie dus afwachten maar.........

parliament

Legacy Member
Vandaag zijn ze onderdelen komen vervangen, resultaat :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan