mYsT`1
Legacy Member
Ik heb hier dus een AMD 1333 Mhz systeemke met daarin momenteel een GF2 MX AGP kaartje in. Nu heb ik hier nog een Voodoo 2 kaartje liggen op PCI en ik heb een extra scherm ook nog liggen.
Nu wou ik eens proberen of ik die Voodoo 2 ook in de computer kon steken en aankoppelen op het extra scherm. Maar nu vraag ik me af of dat wel lukt? Of ik dan 2 x een ander beeld krijg of hoe zit dat juist in elkaar?
Merci alvast
Nu wou ik eens proberen of ik die Voodoo 2 ook in de computer kon steken en aankoppelen op het extra scherm. Maar nu vraag ik me af of dat wel lukt? Of ik dan 2 x een ander beeld krijg of hoe zit dat juist in elkaar?
Merci alvast
)
(is mr ideeke)