Apu het aapje
Legacy Member
Ik heb thuis 2 routers: D-link modellen DI-604 & DI-624.
Wat wil ik doen:
De 2 routers aan elkaar hangen DMV Wan.
Dus:
Niet de 2 Switches aan elkaar hangen. Het moet volgens Bovenstaand schema gebeuren.
Wat vraag ik:
Hoe moet ik de DI-604 instellen ???
Wat weet ik:
Het is mogelijk: ik heb het al eens gezien bij ne maat, maar hij kan ni meer in zijn setup, passwoord vergeten.
Een basiskennis van netwerken.
Wat wil ik doen:
De 2 routers aan elkaar hangen DMV Wan.
Dus:
Code:
Modem----------Wan------DI-624-------Switch--------Wan----DI-604.
Niet de 2 Switches aan elkaar hangen. Het moet volgens Bovenstaand schema gebeuren.
Wat vraag ik:
Hoe moet ik de DI-604 instellen ???
Wat weet ik:
Het is mogelijk: ik heb het al eens gezien bij ne maat, maar hij kan ni meer in zijn setup, passwoord vergeten.
Een basiskennis van netwerken.