Archief - 2 digiboxen - 1 abbonement

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sondey10mg

Legacy Member
Hey,

Ik heb vandaag een ethernetkabel getrokken naar mijn kamer en ik heb daar nu, onder andere, een oude digibox op aangesloten. Nu alles werkt perfect, alleen kan ik bijvoorbeeld geen prime tv kijken. Het vreemde is, dat wij er wel op geabonneerd zijn en ik hier wél de films gratis kan bestellen. Dus de link naar het algemene netwerk is zeker gelegd.

Is dit 1 of andere instelling ergens of moet ik gewoon nog wat geduld hebben?

Alvast bedankt

Ps: Ik kan natuurlijk ook altijd eens naar telenet bellen, maar ik dacht dat jullie hier mss meer over wisten!

Exit

Legacy Member
prime werkt op elke box ALS er netwerk connectie is voor fraude check
EN ze in telenet programma op dezelffde digitale lijn zitten.

(kan ik op het werk eventueel nakijken of via klanten dienst navragen/laten checken)

Sondey10mg

Legacy Member
Hey Exit,

Bedankt al voor de hulp.
Ik kan prime films gratis bekijken en er zit een ethernetkabel in. Normaal gezien heb ik dan wel een netwerk connectie denk ik. Die kabel zit in dezelfde switch als onze andere digicorder. Ik weet wel niet hoe ik kan nagaan of ze op dezelfde digitale lijn zitten?

Wanneer ik naar sporting telenet zap komt erop dat ik een abonnement moet kopen via de teleshop. Het vreemde is dat ik daar wel connectie zie met mijn pa zijn account.

ps: Sorry voor de typo in topictitel

Exit

Legacy Member
dezelfde digitale lijn => via klanten dienst, of ik check die hier op m'n werk.
of via de facturen/mijn telenet mss ook denk ik (digitale lijn = DTVxxxxx)

anders stuur eens uw klantennr ofzo via pb, dan check ik dat ff hier.

krijgt de box een ip in de range als 10.10.x.x?
via menu nakijken

Sondey10mg

Legacy Member
Ik zal zo vlug mogelijk mijn klantennummer en mss Dig lijn doorsturen. Alvast bedankt!

En hij krijgt idd een ip adres. Wel zo: 10.184.xx.xxx

Sondey10mg

Legacy Member
Ben nog altijd niet thuis geweest, dus die pm krijg je wrs morgen pas. Mijn excuses.

Niet echt een foutmelding. Alleen de melding dat ik het abonnement in de shop moet aankopen, wil ik de zender bekijken.

byter

Legacy Member
Bizar dat je dan wel PRIME à la carte kunt bestellen. Heeft de Digibox enige tijd uitgestaan hiervoor? Eventueel moet de Smartcard dan gewoon een "update" (herpair) krijgen.
Nuja.. Exit zal het zeker voor je in orde kunnen krijgen ;p

Exit

Legacy Member
ok, bij deze is dit probleem dus ook opgelost.
heb op klantennummer de smartcard activatie nogmaals gestart gehad en dat heeft het blijkbaar opgelost.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan