Sondey10mg
Legacy Member
Hey,
Ik heb vandaag een ethernetkabel getrokken naar mijn kamer en ik heb daar nu, onder andere, een oude digibox op aangesloten. Nu alles werkt perfect, alleen kan ik bijvoorbeeld geen prime tv kijken. Het vreemde is, dat wij er wel op geabonneerd zijn en ik hier wél de films gratis kan bestellen. Dus de link naar het algemene netwerk is zeker gelegd.
Is dit 1 of andere instelling ergens of moet ik gewoon nog wat geduld hebben?
Alvast bedankt
Ps: Ik kan natuurlijk ook altijd eens naar telenet bellen, maar ik dacht dat jullie hier mss meer over wisten!
Ik heb vandaag een ethernetkabel getrokken naar mijn kamer en ik heb daar nu, onder andere, een oude digibox op aangesloten. Nu alles werkt perfect, alleen kan ik bijvoorbeeld geen prime tv kijken. Het vreemde is, dat wij er wel op geabonneerd zijn en ik hier wél de films gratis kan bestellen. Dus de link naar het algemene netwerk is zeker gelegd.
Is dit 1 of andere instelling ergens of moet ik gewoon nog wat geduld hebben?
Alvast bedankt
Ps: Ik kan natuurlijk ook altijd eens naar telenet bellen, maar ik dacht dat jullie hier mss meer over wisten!
