-=DeMoLeEcHiOn=-
Legacy Member
ik heb een toshiba e400 pocket pc, en heb overlaatst een 1Gb sd kaartje gekocht voor divx films enzo. de pocket pc heeft geen enkel probleem met dit nogal groot kaartje, echter vanaf ik met met desktop meer dan 512Mb op het kaartje zet, loopt het mis. ik gebruik een usb mp3 speler met sd sleuf voor het overpompen van de data. alles word goed gekopieerd, maar pocketpc vind dan nix meer, en de pc ook niet meer. kan dit liggen aan de gebruikte kaartlezer ?
thx
thx
