tyhrelier
Legacy Member
Hey,
ik heb sinds kort een nieuwe game pc gekocht en heb voor het eerst een videokaart die 1920x1080 kan gamen, een 6950 2gb. Als ik op deze resolutie speel, echter, dan lijkt het alsof mijn muis een beetje sleept. Het is een licht "lag" gevoel vooral bij het sneller schuiven van de muis.
Ik heb al een optie uitgezet die volgens mij de vsync is, kan het nog iets anders zijn?
Alvast bedankt!
ik heb sinds kort een nieuwe game pc gekocht en heb voor het eerst een videokaart die 1920x1080 kan gamen, een 6950 2gb. Als ik op deze resolutie speel, echter, dan lijkt het alsof mijn muis een beetje sleept. Het is een licht "lag" gevoel vooral bij het sneller schuiven van de muis.
Ik heb al een optie uitgezet die volgens mij de vsync is, kan het nog iets anders zijn?
Alvast bedankt!