billibone
Legacy Member
mijn asusprobe (proggie) geeft steeds aan dat mijn 12V lijn maar 11.6 V max is. soms gaat dit zelfs tot 11.3 V ?????
maar als ik een digitale meter op een molux zet, blijft het mooi 12V ??
wat is hier correct en moet ik nieuwe voeding kopen.
ik zit met noname 400W voeding
en setup zie sig
alvast merci
maar als ik een digitale meter op een molux zet, blijft het mooi 12V ??
wat is hier correct en moet ik nieuwe voeding kopen.
ik zit met noname 400W voeding
en setup zie sig
alvast merci



Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.