Archief - 12v === 11.6v ????

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

billibone

Legacy Member
mijn asusprobe (proggie) geeft steeds aan dat mijn 12V lijn maar 11.6 V max is. soms gaat dit zelfs tot 11.3 V ?????

maar als ik een digitale meter op een molux zet, blijft het mooi 12V ??


wat is hier correct en moet ik nieuwe voeding kopen.
ik zit met noname 400W voeding
en setup zie sig

alvast merci

Davion

Legacy Member
Dat wil zeggen dat ge op u molexen 12V hebt maar op u moederbord maar 11.6-11.3V...

Das eigenlijk wel te laag.

Ik raad u aan van een nieuwe ANtec/Enerùax/OCZ/Tagan te kopen..

AsEeL

Legacy Member
Reboot u pc soms willekeurig.... :ironic:
Vallen u schijven uit... :ironic:
Moet ze soms in overdrive gaan werken... :ironic:

Wa is dan het probleem buiten 0.4V - 0.6V dat em soms mist...
Mijn boxjes van 12Volt draaien op een adapter van 9V...

Gewoon alles laten zoals het is
Mijnen Antec draait ook nie perfect op 12V :)

billibone

Legacy Member
Davion zei:
Dat wil zeggen dat ge op u molexen 12V hebt maar op u moederbord maar 11.6-11.3V...

Das eigenlijk wel te laag.

Ik raad u aan van een nieuwe ANtec/Enerùax/OCZ/Tagan te kopen..


zou een ocz 420 W voeding genoeg zijn ?


AsEeL zei:
Reboot u pc soms willekeurig.... :ironic:
Vallen u schijven uit... :ironic:
Moet ze soms in overdrive gaan werken... :ironic:

Wa is dan het probleem buiten 0.4V - 0.6V dat em soms mist...
Mijn boxjes van 12Volt draaien op een adapter van 9V...

Gewoon alles laten zoals het is

ja en reboot soms en bij games vallen die games soms gewoon uit :s

vinteg

Legacy Member
dan is een nief voeding aan te raden ja, die ocz moet meer als voldoende zijn;)

Davion

Legacy Member
ja zeker :)

:angry:Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.:angry:

Skoebiedoe

Legacy Member
Troost u.Zit hier ook nu met hetzelfde probleem.
Op de molex 12V en op het mobo maar 11,7.
De pc valt hier spontaan uit.Hij reboot wel maar gewoonlijk niet voor lang.
Zal ook een ander voeding worden vrees ik.Nochthans zit er een samcheer in van 470 watt.(piek waarschijnlijk)
Heeft toch zijne dienst gedaan maar ik denk dat die 3.4 er teveel aan was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan