Black Death
Legacy Member
Hoi ;>
Heb hier 2 pc's staan en 1x en MX1000. 'k Ging net nog een mx bijbestellen toen ik zag dat er nergens een knop of dergelijke was om van kanalen te veranderen. Wat ik dus wil doen is op elke pc een ontvanger steken, en 1 muis gebruiken om op beide te werken. Bij oude logitech muis moestek gewoon op knopje duwen op van kanaal te veranderen, en da werkte vlekkenloos. Nu staat er daarover nog iets op de muis of de ontvanger. Zie ik hier iets over het hoofd of ondersteunt de 1000 geen meerdere kanalen? Usb hub wil ik houden tot op het laatste, want niemand is blijkbaar zeker of die mx daar 100% mee gaat werken.
Tia
Heb hier 2 pc's staan en 1x en MX1000. 'k Ging net nog een mx bijbestellen toen ik zag dat er nergens een knop of dergelijke was om van kanalen te veranderen. Wat ik dus wil doen is op elke pc een ontvanger steken, en 1 muis gebruiken om op beide te werken. Bij oude logitech muis moestek gewoon op knopje duwen op van kanaal te veranderen, en da werkte vlekkenloos. Nu staat er daarover nog iets op de muis of de ontvanger. Zie ik hier iets over het hoofd of ondersteunt de 1000 geen meerdere kanalen? Usb hub wil ik houden tot op het laatste, want niemand is blijkbaar zeker of die mx daar 100% mee gaat werken.
Tia

Had aan 