Opvangtehuis
Legacy Member
Is er iemand uit de buurt van centrum gent die nog een windows 7 liefst 64 installatie cd heeft liggen voor mij ? Mijn dvd zit vol krassen nadat de kids deze als frisbee gebruikt hebben . Wie kan me zeer dringend helpen ermee licentie heb ik wel dus liefst zo goedkoop mogelijk .