Archief - zaterdagwerk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

billibone

Legacy Member
tussen 5h en 21-22h wil ik werken.

als iemand iets weet of iets kan geven!!!

let me know omgeving gent, lokeren, sint niklaas

spray-bunny

Legacy Member
ga de roomstraat (aka interimstraat :D ) in Lokeren eens af, of ga wat bedrijven af want op een gameforum zal je niet snel werk vinden ;)
grtz

Xcessive-

Legacy Member
Lol ja, op deze manier gade zeker werk vinden. Als ge al op een games forum vraagt voor werk dan zijde wel al heel lui en dan denk ik da gezelfs ni zou willen gaan doppen.

billibone

Legacy Member
spray-bunny zei:
ga de roomstraat (aka interimstraat :D ) in Lokeren eens af, of ga wat bedrijven af want op een gameforum zal je niet snel werk vinden ;)
grtz

been there done that !!!

Xcessive- zei:
Lol ja, op deze manier gade zeker werk vinden. Als ge al op een games forum vraagt voor werk dan zijde wel al heel lui en dan denk ik da gezelfs ni zou willen gaan doppen.

deze comment hoef ik niet! (of is het om de interresanten uit te hangen ?)

ik ben al een week email aan het versturen naar allerlijk computerwinkels in de buurt! solicitatiebrieven bij colruyt, dreamland, delhaize, liddl, aldi... zelfs trefin!!!

ik wil gewoon zo snel mogelijk werk en zoveel mogelijk keuzes en als iemand mij hier kan helpen zou ik dat enorm apprecieren!!!

nog zo comment is dus niet nodig

-Incubus-

Legacy Member
hij heeft wel gelijk, als ge zelf naar die bedrijven stapt heb je veel meer kans dan dat je een mail stuurt, laat staan een topic op een forum

billibone

Legacy Member
-Incubus- zei:
hij heeft wel gelijk, als ge zelf naar die bedrijven stapt heb je veel meer kans dan dat je een mail stuurt, laat staan een topic op een forum

en als mensen hier nog extra bedrijven weten zijn waar ik kan aankloppen :niceone:

Wover

Legacy Member
wel, ik heb nog een slaafje nodig

betaalt €2 per uur :unsure:

tip: op fragland heb je een jobsforum en op studentenjobs.be vind je wel wat ;)

yourmama

Legacy Member
ga es langs bij accent in lokeren, ze zochten nog iemand voor in die bookmaker in de kerkstraat te werken de zaterdag of zondag.
of als je een auto hebt kan je ook naar xella/ytong gaan, daar zoeken ze altijd weekendwerkers en die betalen goed ( heb er zelf ook 1 jaar gewerkt)

McBr@in

Legacy Member
Ga vooral tavernes af enzo, computerwinkels nemen ni echt zaterdagpersoneel meer aan, meeste vast personeel moet nu zaterdag ook komen.

Aja, en delhaize, de grote, daar zoeken ze er ook nog vaak ze.
En als ge in Zellik geraakt, en bereid zijt om van 6 tot 13 te werken ,dan gade in den depot van Delhaize de Leeuw zeker werk vinden, en da schuift een kleine 12000Fr/maand

billibone

Legacy Member
dikke merci gasten!

keep it comming, kan miss ook interresant zijn voor andere gasten uit deze streek

woot

Legacy Member
mss in de gazet het goed nieuws? waar er alitjd wel weekendwerk in staat voor studenten...

billibone

Legacy Member
in lokeren is momenteel nix vrij :sad:

in de leenbakker hadden ze een dag voor mijn aankomst ene gevonden...

een van deze dagen doe ik mijn schoon kleren aan en stap ik richting waasland shopping center waar ik alle winkels aandoe :niceone:



allesinds neig merci en als er nog suggesties zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan