Hij is natuurlijk wel 2dehands, dusja... als er geen enkel krasje opzit en nog werkt zoals in het begin en het os niet is gemanipuleerd met apps en/of roms, etc. en niet te oud is. Dan wil ik er nog wel over nadenken. Kan je dan enkele foto's sturen?