Fuzzball
Legacy Member
Ik geef min. 400 euro voor je witte PS4 + Destiny, in nieuwstaat met verpakking en aankoopbewijs. Mag geopend/gebruikt zijn, zolang er geen zichtbare schade is.
Codes/PS Plus gebruikt = ook geen probleem.
Ik kan 'm komen afhalen, voorkeur voor regio Gent/Oudenaarde/Aalst
Ik geef eventueel ook 360 euro voor de console zonder Destiny, of nog iets meer met een andere AAA PS4 game (TLOU/Infamous/DiabloIII).
Ik weet dat ze vanaf begin oktober weer leverbaar zijn, heb 'n bestelling bij bol.com staan, maar kan niet wachten
Codes/PS Plus gebruikt = ook geen probleem.
Ik kan 'm komen afhalen, voorkeur voor regio Gent/Oudenaarde/Aalst
Ik geef eventueel ook 360 euro voor de console zonder Destiny, of nog iets meer met een andere AAA PS4 game (TLOU/Infamous/DiabloIII).
Ik weet dat ze vanaf begin oktober weer leverbaar zijn, heb 'n bestelling bij bol.com staan, maar kan niet wachten


