Archief - Witte PS4 gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fuzzball

Legacy Member
Ik geef min. 400 euro voor je witte PS4 + Destiny, in nieuwstaat met verpakking en aankoopbewijs. Mag geopend/gebruikt zijn, zolang er geen zichtbare schade is.
Codes/PS Plus gebruikt = ook geen probleem.
Ik kan 'm komen afhalen, voorkeur voor regio Gent/Oudenaarde/Aalst

Ik geef eventueel ook 360 euro voor de console zonder Destiny, of nog iets meer met een andere AAA PS4 game (TLOU/Infamous/DiabloIII).

Ik weet dat ze vanaf begin oktober weer leverbaar zijn, heb 'n bestelling bij bol.com staan, maar kan niet wachten :)

Gentei

Legacy Member
Fuzzball zei:
Ik geef min. 400 euro voor je witte PS4 + Destiny, in nieuwstaat met verpakking en aankoopbewijs. Mag geopend/gebruikt zijn, zolang er geen zichtbare schade is.
Codes/PS Plus gebruikt = ook geen probleem.
Ik kan 'm komen afhalen, voorkeur voor regio Gent/Oudenaarde/Aalst

Ik geef eventueel ook 360 euro voor de console zonder Destiny, of nog iets meer met een andere AAA PS4 game (TLOU/Infamous/DiabloIII).

Ik weet dat ze vanaf begin oktober weer leverbaar zijn, heb 'n bestelling bij bol.com staan, maar kan niet wachten :)
Ik heb hier een zwarte ps 4 staan van december 2013 en nog een paar games zoals skylanders infamous second son battlefield 4 diablo enz..liefst geef ik skylanders mee voor 360 euro factuur en doos voor ps4

Gentei

Legacy Member
leseppe zei:
Zwart is het nieuwe wit?
Yuup
Ik heb ook een witte ps4 destiny bundel van een week oud wil hem ook wel verkopen als de prijs juist is...de witte 4 en destiny.

Fuzzball

Legacy Member
@Alfaromeomito: Met/zonder game? Aankoopbewijs en van waar? Van de camion gevallen :) ? Ik heb net de witte PS4/Destiny bundle gemist die je vorige week verkocht hebt voor 380 euro... Name your price! En ik kan zelf ook rijden.
@RazorBlade: Sorry, de zwarte bundels zijn overal nog te koop, geen interesse in Skylanders. Naar A'pen is toch een uurtje rijden vanuit Gent en dan terug, dus reken ik dat ook in de prijs. Max. 380 euro, unless you meet me in the middle?

shawnthaboss

Legacy Member
Ik heb een witte met doos en alles erbij + destiny, infamous second son en first light en battlefield 4 intresse ? Stuur pm ;)

Fuzzball

Legacy Member
Die heb ik dus al besteld, maar wil 'm sneller, en race games interesseren me niet zoveel. Driveclub zal hier waarschijnlijk dus snel te koop staan :)

DAVID@2

Legacy Member
In de euroshop in Maldegem stond daarnet nog een witte PS4.
Als je belt zullen ze hem wel aan de kanten leggen is morgen ook open.

Abe

Legacy Member
Ik wil u evt die van mij wel verkopen.
Verkeerd in perfecte staat incl doos en aankoopbewijs van game mania.

Fuzzball

Legacy Member
Yay, (allerlaatste) witte PS4/Destiny gekocht in Maldegem na de tip van DAVID@2
Merci, fijne community hier. Aan degenen die me hebben gecontacteerd, merci, check je PM.
Thread mag op slot.

DAVID@2

Legacy Member
Graag gedaan zag ook maar 1 doos meer staan heb zelf eventje getwijfeld om hem te kopen😄
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan