Archief - Windows Tablet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thomasghys

Legacy Member
Hallo,
Ik ben op zoek naar een spotgoedkope Windows Tablet.
Mag wat gebruikssporen hebben, maar moet wel nog deftig werken.
Zoiezo minder dan 100€.

Bedoelt voor foto's te kopieren en te bekijken etc.

MVG Thomas

Michster

Legacy Member
Heb hier nog een Lynx 7" tablet liggen. Aangekocht hier op het forum, is in zeer goede staat met originele doos en lader. Slechts een paar maanden oud, maar zonder factuur.


35 euro excl en je mag hem hebben.

Swaain

Legacy Member
Kijk eens aan - het lijkt erop dat je thread weer wakker is, niet? Enfin - ik heb hier een Acer iconia w510 tablet liggen die weg mag (zie Acer Iconia Tab W510 | Specificaties, review, prijs, kopen, handleiding | Tablet Guide voor info), maar let op : het gaat enkel de tablet (het klavier is niet incl.). Front van de tablet is omzeggens perfect, achterkant heeft lichte sporen van gebruik, lader heeft helaas een duw gehad waardoor het plastic omhulsel eraf is, maar één en ander werkt wel allemaal nog perfect - anders zou ik 'm niet wegdoen. 100 EUR incl. verzending via Kiala!

thomasghys

Legacy Member
Swaain zei:
Kijk eens aan - het lijkt erop dat je thread weer wakker is, niet? Enfin - ik heb hier een Acer iconia w510 tablet liggen die weg mag (zie Acer Iconia Tab W510 | Specificaties, review, prijs, kopen, handleiding | Tablet Guide voor info), maar let op : het gaat enkel de tablet (het klavier is niet incl.). Front van de tablet is omzeggens perfect, achterkant heeft lichte sporen van gebruik, lader heeft helaas een duw gehad waardoor het plastic omhulsel eraf is, maar één en ander werkt wel allemaal nog perfect - anders zou ik 'm niet wegdoen. 100 EUR incl. verzending via Kiala!

Bedankt, maar niet echt geintereseerd in acer modellen ;)

thomasghys

Legacy Member
Michster zei:
Heb hier nog een Lynx 7" tablet liggen. Aangekocht hier op het forum, is in zeer goede staat met originele doos en lader. Slechts een paar maanden oud, maar zonder factuur.


35 euro excl en je mag hem hebben.

Interessant! Is het deze ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan