Commissie is wel afhankelijk van kaart tot kaart.
Nuja, sommige kaartuitgevers spelen het wel smerig, die vereisen dat ge uw kaart "activeert" in de USA bij aankomst, bij wijze van een transactie met PIN. Gezien dat in de praktijk dus enkel een geldafhaling kan zijn (gewone kassa-terminals swipen nog steeds in de States) moet ge dus sowieso eens die commissie betalen.