Archief - Volledige pc voor +-400€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bboy_floflo

Legacy Member
Ik zoek een pctje voor rond de 400€, liefst in de buurt van Leuven
dit zoek ik ongeveer
+- xp2500+ (of intel 2.5)
deftig moederbordje met onboard 5.1 channel (graag dual channel ram)
512/1024 mb ram (geen oc ram)
een deftige grafische kaart waar Call of duty HEEL deftig op draait
80gig of 120gig schijfke
17" of 19" CRT monitor
muis en keyboard mogen ook

Puppieke

Legacy Member
wa denkte hier van?

AMD ATHLON XP 2600 BOX
DDR 512MB Pc-3200
ASUS A7V8X-X/LAN KT400
ADI V70 70KHZ 0.27DPI
ASUS V9180 MAGIC T MX440 8X AGP
MAXTOR 80GB 8MB CACHE 7200RPM
LG DVD 16/48 IDE
MSI CDRW 52/32/52 IDE RETAIL
A-OPEN HQ48 USB + AUDIO 300W
Floppy drive 1.44
Genius multimediatoetsenbord

n.t

Legacy Member
Ik heb hetvolgende staan :
AMD 2500+ Barton
512MB DDR
Gigabyte GA-7VT600 mobo . 5.1 onboard
80 GB Maxtor 7200 / 8
NEC 3520A DVD-R (16x)
Aopen (denk ik) DVD-ROM 16/48
Floppy dingske :)
Firewire kaart
ATI Radeon 9200SE
17"CRT (die moet niet buiten...)

MAXXUR

Legacy Member
draaien beiden call of duty zeer slecht, believe me, heb cod gespeeld met meerdere kaarten...
om cod echt deftig te draaien beginde vanaf een 4800ti/5600 of 9600

DrOpshOt

Legacy Member
en dit hier;

Amd xp 2800
mobo asus a7v400
1x 512 drr pc 3200
tower met window
artec kooler op cpu
Vga 9800 pro met speciaal cooler en coolvinnen
hd 40 gig
cdrw samsung
diskettestation
toetsenbord geniusnet
muis microsoft intelli
ctr 17 inch
2 boxen philips

pc kan pas weg tegen 3 oktober!

regio keerbergen +/- 15 min van leuven indien geinteresseerd kan thuis leveren.

greetz

DrOpshOt

Legacy Member
mijn kaart 9800 pro draait je cod zonder problemen, ik heb HL2 en Doom 3, speel vlotjes met deze kaart.Tis maar dat je een idee hebt over de kaart. Weet niet of je de kennis ervan hebt vandaar even de uitleg :-)

DrOpshOt

Legacy Member
ps: de prijs voor mijn systeem ligt wel iets hoger dan 400 euro...+/- 500 euro.

bboy_floflo

Legacy Member
sorry, ik kan niet boven de 400€ spijtig wel, want het is een bangelijk systeem

bboy_floflo

Legacy Member
ok, ik ben nog steeds opzoek naar een systeempje!!!
Als we vervoer vinden kan ik ook verder van leuven, maar liefst niemand van de kust ofzo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan