Archief - Tv-series op DVD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moes

Legacy Member
Hallo,

ik ben nog altijd op zoek naar allerlei tvseries op dvd
Liefst vlaamse series, andere voorstellen mogen ook altijd
moeten in goede staat zijn, zeg me je prijs incl verzending aub

thx

chief_tequila

Legacy Member
Ik heb Millennium: S1 ... zeer sterke serie!
r1,6 disc en in perfecte staat!

Moes

Legacy Member
heb ik al gezien en vonnik nie zo goe, ma toch bedankt voort aanbod

vanrumst

Legacy Member
p!mp zei:
ik heb friends serie 1,2,4,5,6,7,8,9,10
daar hebbek ook wel interesse voor
daar kannek mijn zuster mss wel blij met maken, hoeveel vraagde?

Cedric

Legacy Member
op ebay gaan ze nog steeds weg voor +- 20€ / serie dus doe een bodje

note: serie 1 & 2 zijn de oude dozen ( de dozen zijn van het oude formaat maar zijn nog steeds in goeie staat)
de rest zijn de nieuwe modellen

Cedric

Legacy Member
oppassen voor deze jongen. verkoopt gekopieerde dvd's

- Cedric - MC² zegt:
hallo
bas zegt:
hey
- Cedric - MC² zegt:
kheb nog een vraagje
bas zegt:
tuurlijk
- Cedric - MC² zegt:
die dozen van 24 & lost
- Cedric - MC² zegt:
da zijn toch de originele dozen hé?
bas zegt:
nope
bas zegt:
kopies
bas zegt:
1 season kostte mij 80,-
bas zegt:
van 7 dvd's
- Cedric - MC² zegt:
meent ge da nu,
- Cedric - MC² zegt:
?
bas zegt:
heb er dus 240,- voor moeten geven voor 24
- Cedric - MC² zegt:
laat dan maar al
- Cedric - MC² zegt:
btw
bas zegt:
ok
- Cedric - MC² zegt:
moesten die dvd's bij mij toegekomen zijn
- Cedric - MC² zegt:
had ik de politie gebeld hé
- Cedric - MC² zegt:
kweet ni of ge da beseft..
bas zegt:
kun je doen
bas zegt:
e=beschuldigen ze jou ook in het handelen in gekopieerde goederen


is zogezegd 1ste jaar student rechten en weet er alles van !
ik heb die vraag gesteld nadat alles al geregeld was hé. Hij heeft mij gewoon vermeld dat de dvd's zelf in prima staat zijn. Da zal wel hé als ze net gekopieerd zijn....


als je zoiets gelijkaardig tegenkomt, aarzel niet om naar de politie te gaan. Hij kent er blijkbaar niets van

Cron

Legacy Member
voor een 1ste bach rechten kent hij er idd schijt van.

Het is ni omdat ge opgelicht wordt dat ge effectief kunt vervolgt worden voor heling.

Wat hij doet is een strafrechtelijk vervolgbaar feit, wat iemand anders doet speelt eigelijk geen rol want die mensen vragen daar niet om, die doen niet mee en weten niets af van zijn brol.

Meteen naar de flikken bellen als iemand u gekopieerde dvd's heeft verkocht die ge betaald hebt voor echte.
Zijn loopbaan als jurist mag em dan al opbergen met een lijn op uw goed gedrag en zeden betreffende illegale handel in dvd's en oplichting.
Bye bye mooie jobkes.


En daarbij als ge zo een onzin uit uw botten slaat dan zijt ge te simpel om ooit voor rechten te slagen... Zelfs op de vub :p

D-1337

Legacy Member
Cron zei:
voor een 1ste bach rechten kent hij er idd schijt van.

Het is ni omdat ge opgelicht wordt dat ge effectief kunt vervolgt worden voor heling.

Wat hij doet is een strafrechtelijk vervolgbaar feit, wat iemand anders doet speelt eigelijk geen rol want die mensen vragen daar niet om, die doen niet mee en weten niets af van zijn brol.

Meteen naar de flikken bellen als iemand u gekopieerde dvd's heeft verkocht die ge betaald hebt voor echte.
Zijn loopbaan als jurist mag em dan al opbergen met een lijn op uw goed gedrag en zeden betreffende illegale handel in dvd's en oplichting.
Bye bye mooie jobkes.


En daarbij als ge zo een onzin uit uw botten slaat dan zijt ge te simpel om ooit voor rechten te slagen... Zelfs op de vub :p

daarom ook dat er een mooie blokkerings knop op een msn raampje staat :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan