Archief - Tv Kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

michi_de_rat

Legacy Member
ik zoek dus een tv kaartje

waar ik tv kan me kijken en opnemen met een goede beeld en geluids kwaliteit liefst ne Pinnacle of ne compro

ik ruil:
*psp games
midnight club 3
world tour soccer
*pc game
leisure suit larry manga cum laude
*dvd
dvd seizoen 1 van the simpsons
the longest day
saving privat ryan
urban ledgend

en als je geld wilt zeg maar hoeveel je ervoor wilt

michi_de_rat

Legacy Member
hoeveel vraagde ruilde tege iet ge moogt ook combinatie make as ge wilt

coZm1c

Legacy Member
mss de dvd van saving private ryan met opleg, pakt 45€.
vanwaar zijde?

mvg

michi_de_rat

Legacy Member
ik ben van antwerpen en 45€ is wel veel voor 2de hands kaart

coZm1c

Legacy Member
das ni teveel voor ne pinnacle, deze zit nog in zen originele doos en der is niks aan. tis te nemen of te laten.

mvg

michi_de_rat

Legacy Member
en hoe zit da me de installatie van de kaart ?, zijn er verschillende draadjes ??

coZm1c

Legacy Member
ja ne externe audio kabel voor als ge zo wilt verbinden met uw kaart, kan ook intern hoor. dan hebt ge nog de IR afstandsbediening die op zo een oude aansluiting werkt. en dan nog uiteraard ne coax voor tv en ene voor de radio (kan ook met antenne die ik heb liggen)

mvg

mooseman007

Legacy Member
coZm1c zei:
ja ne externe audio kabel voor als ge zo wilt verbinden met uw kaart, kan ook intern hoor. dan hebt ge nog de IR afstandsbediening die op zo een oude aansluiting werkt. en dan nog uiteraard ne coax voor tv en ene voor de radio (kan ook met antenne die ik heb liggen)

mvg
zo n oude aansluiting noemt men een seriële poort.
Die kaart is 50€ wel waard (ik heb die ook) en in beeld en geluidskwaliteit niet te vergelijken met de goeikope tvkaartjes van +/-50€ nieuw.
radio en tv is er in stereo op te zien. moest t je interesseren: ze is volledig compatiebel met linux, en een ganse serie 3rd party applicaties. opnemen gaat op volledige pal-resolutie in de kwaliteit dat je wil. de afstandsbediening kan je ook zonder tvkaart gebruiken en instellen.

coZm1c

Legacy Member
thx mooseman007. tenminste nog ene die kwaliteit herkend.
en jah die michi heeft zich es goed uitgeleefd op andere delen v/h forum, eigen schuld.

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan