Archief - Tomb Raider games + extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mulle

Legacy Member
Hey,


Ik ben op zoek naar volgende games op PC. Liefst in goede staat en met bijhorende doos. Ik zoek de games apart, niet in een verzameldoos maar de originele.

  • Tomb Raider I + Gold
  • Tomb Raider II + The Golden Mask
  • Tomb Raider III + The Lost Artifact
  • Tomb Raider: The Last Revelation
  • Tomb Raider: Chronicles
  • Tomb Raider: The Angel Of Darkness

Als je nog andere zaken hebt liggen van Tomb Raider die weg mogen, dan is dit zeker welkom. Vermeld ook de prijs wat je er voor vraagt. Wat ik niet nodig heb zijn posters.

Bedankt voor de reacties.

kiss1

Legacy Member
ik heb hier nog vier premier collections liggen;

Tomb Raider unfinished business (Original game + vier extra levels)
Tomb Raider II Golden Mask (Original game + vier extra levels)
Tomb Raider III het verloren artefact (+vijf extra levels)
Tomb Raider: The Last Revelation

eerste drie zijn met zwarte doos, laatste is gewone pc cd-rom doos

als je het is wat je zoekt laat maar weten wat je er voor over hebt

Mulle

Legacy Member
kiss1 zei:
ik heb hier nog vier premier collections liggen;

Tomb Raider unfinished business (Original game + vier extra levels)
Tomb Raider II Golden Mask (Original game + vier extra levels)
Tomb Raider III het verloren artefact (+vijf extra levels)
Tomb Raider: The Last Revelation

eerste drie zijn met zwarte doos, laatste is gewone pc cd-rom doos

als je het is wat je zoekt laat maar weten wat je er voor over hebt

Is alles in goede staat? Ik zoek inderdaad deze. Ik heb wat zitten rondkijken en wordt verkocht rond de €5 per game.
Ik bied €20 excl. verzending.

Mvg,
Tom

vw-sjeezer

Legacy Member
Ik heb hier nog wel wat extras liggen,
als je me je mailadres op pm zet, dan bezorg ik je de foto's en info

kiss1

Legacy Member
èèn doos heeft lichte schade, de rest is in goed staat
maak er 25€ incl kiala van en het is voor mij goed

Mulle

Legacy Member
kiss1 zei:
èèn doos heeft lichte schade, de rest is in goed staat
maak er 25€ incl kiala van en het is voor mij goed

OK, als je jou gegevens kan pm'en dan schrijf ik morgenavond bedrag over en stuur ik mijn gegevens.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan