ik heb nog een paar maand oud 17" tft schermke staan, 12 of 15ms, alles perfect in orde, enkel 1 lazy pixel links vanboven, hij wordt enkel wit als hij zwart moet worden, voor de rest werkt hij wel mee (merk is van qforce.be, een belgisch pc fabrikant)