el_ripz0r
Legacy Member
Iemand nog Telenet AD1000 (de platte grijze) digicorder liggen ? Die dat sinds september niet meer werken op Telenet.
Mag trouwens kapot zijn, maar liefst wel met voeding. En uiteraard liefst zo goedkoop mogelijk, want ze gebruiken kan je toch niet meer
Wordt sowieso afgehaald.
Mag trouwens kapot zijn, maar liefst wel met voeding. En uiteraard liefst zo goedkoop mogelijk, want ze gebruiken kan je toch niet meer

Wordt sowieso afgehaald.