Archief - Socket A moederbord

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robain

Legacy Member
Heeyy


Vermits er hier een asus a7v133 naar de computerhemel gegaan is heb ik _dringend_ een moederbord nodig om deze te vervangen!!!!

Moet zeker het volgende kunnen
- AMD Duron 800
- PC133 SDRam

EDIT: ik was dus gemist, moest geen DDR aankunnen, maar gewone SD, mijn excuses

greetz

Azgard

Legacy Member
Ik heb hier nog een Asrock K7vt2 moederbord liggen. Nikske fancy, maar is socket A en ondersteunt zowel ddr als sdr modulekes. Sound, usb, LAN, the usual stuff onboard - AGP-slot en 3x pci geloof ik.
In doos met driverkes en I/O-plaatje erbij. Het is toch al een paar jaarkes oud dus veel moet ik daar niet meer van hebben.

Robain

Legacy Member
Azgard zei:
Ik heb hier nog een Asrock K7vt2 moederbord liggen. Nikske fancy, maar is socket A en ondersteunt zowel ddr als sdr modulekes. Sound, usb, LAN, the usual stuff onboard - AGP-slot en 3x pci geloof ik.
In doos met driverkes en I/O-plaatje erbij. Het is toch al een paar jaarkes oud dus veel moet ik daar niet meer van hebben.


waar woont u???

eventueel verzending mogelijk?


ben zeer geïntereseerd!

Azgard

Legacy Member
Regio Aalst.

Verzending is uiteraard mogelijk. Als je de verzendkosten betaalt, that is...
Laat ons zeggen: voor € 25 is t uwe, verzending inbegrepen.
Als je er kan achter komen: € 20

Robain

Legacy Member
Azgard zei:
Regio Aalst.

Verzending is uiteraard mogelijk. Als je de verzendkosten betaalt, that is...
Laat ons zeggen: voor € 25 is t uwe, verzending inbegrepen.
Als je er kan achter komen: € 20


zouden we mss kunnen afspreken in gent st-pieters?

Azgard

Legacy Member
Dat is moeilijk tbh, ik moet daar niet in de buurt zijn en dat is toch nog een eindje van hier.
Station van Aalst is wel een optie... :unsure:

Robain

Legacy Member
okay dan kom ik naar station aalst, maar dan kost mij dat wel 9 euro aan vervoer, dus bied ik 16 euro...

Azgard

Legacy Member
Sry, dan is t no deal.
Afgehaald is t € 20, daar blijf ik bij, anders kan ik t evengoed weggeven.

Succes verder.

Azgard

Legacy Member
Vrijdagmiddag ofzo zou ideaal zijn... stel anders maar iets voor, t station is niet zo ver.

Azgard

Legacy Member
Sry, dat zal niet gaan, ik zit op t werk tot 17u, morgen ook. Vrijdag heb ik wel om 12u gedaan...

ps: zullen we verder afspreken over pm?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan