ik heb Cron aan de nodige koeler geholpen, en kreeg bericht dat hij reeds goed toegekomen is.
zal sebiet eens een whitelist gaan doen voor u Cron!
alles prima, correct én snel verlopen: zowel betaling als afhandeling!
het is voor beide partijen leuk zaken doen op die manier, en daar hou ik van!
greetz
yezzie