Archief - Smartphone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chrysler

Legacy Member
Hallo,

Ik zoek een goedkope smartphone als vervangtoestel tot ik mijn iPhone 6 Plus heb.

Wie heeft er wat liggen?

Liefst android of IOS(iphone 3gs of 4)

Mvg


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

EvilDevil10en

Legacy Member
acer liquid z110 6maand
denk iets ouder dan een jaar 3maand in gebruik geweest
wit van kleur, perfecte staat.

voor 50€ is het de jouwe

chrysler

Legacy Member
UP

Niemand die iets deftigs liggen heeft voor een prijsje?
iPhone 3GS,Samsung Trend,HTC Sensation,....

silent785

Legacy Member
chrysler zei:
UP

Niemand die iets deftigs liggen heeft voor een prijsje?
iPhone 3GS,Samsung Trend,HTC Sensation,....

Wat is je budget? De voorstellen hierboven zijn nochtans deftig...

chrysler

Legacy Member
silent785 zei:
Wat is je budget? De voorstellen hierboven zijn nochtans deftig...

50 ongeveer

die zijn boven men budget.
en Acer intresseert me niet.

Zymp

Legacy Member
Ik heb normaal nog ergens een Samsung Galaxy S+ op Cyanogenmod 11 (Android 4.4) liggen?

chrysler

Legacy Member
Zymp zei:
Ik heb normaal nog ergens een Samsung Galaxy S+ op Cyanogenmod 11 (Android 4.4) liggen?

daar heb ik wel interesse in.

Prijs?
Toebehoren?
Staat?
Kleur?
GB?

Zymp

Legacy Member
chrysler zei:
daar heb ik wel interesse in.

Prijs?
Toebehoren?
Staat?
Kleur?
GB?

Is een zwart model met 8GB intern geheugen geloof ik.

Toebehoren:
Ik ga is goed zoeken naar toebehoren. Ik heb sowieso nog de doos, lader moet ik ook nog wel ergens vinden.
Oortjes heb ik niet meer, omdat ik die gsm eigenlijk gekocht heb toen mijn iPod kapot was en die dus altijd gebruikte voor muziek op de trein. Die oortjes ben ik ergens kwijt gespeeld.
Er zit wel een flipcover bij die nog quasi nieuw is.

Staat:
Niet super, maar zeker niet slecht. Achterkant is wat gekrast, maar dat is dus bedekt door de flipcase.
Zilveren rand rond het scherm is ook wel afgesleten, vooral langs boven en onder (ik denk door in en uit de broekzak te gaan, gebruikte hem lang zonder flipcase).
Scherm heeft ook wat lichte krassen, maar niets echt storend. Het is namelijk Gorilla Glass dat echt moeilijk te krassen is (nu niet dat ik moeite heb gedaan ofzo :p). De eventuele lichte krasjes die er zijn zijn amper tot niet zichtbaar als het scherm opgelicht is.

Toestel werkt ook nog helemaal, las op tweakers en xda bepaalde met sommige reeksen, maar geen problemen hiervan gemerkt. Ook Cyanogenmod 11 draait super goed, en heb hem een half jaar ongeveer daarmee gebruikt sinds de eerste release daarvan. Laatste release is zeer vlot, maar ik zie dat er nog een aantal nieuwere releases zijn intussen, dus ik zal de laatste versie daarvan erop zetten zodat alles zeker up to date is :)

En qua prijs had ik eerlijk gezegd toch nog aan een 55 euro excl gedacht. Indien je foto's wilt zal ik er straks eens nemen.

chrysler

Legacy Member
Zymp zei:
Is een zwart model met 8GB intern geheugen geloof ik.

Toebehoren:
Ik ga is goed zoeken naar toebehoren. Ik heb sowieso nog de doos, lader moet ik ook nog wel ergens vinden.
Oortjes heb ik niet meer, omdat ik die gsm eigenlijk gekocht heb toen mijn iPod kapot was en die dus altijd gebruikte voor muziek op de trein. Die oortjes ben ik ergens kwijt gespeeld.
Er zit wel een flipcover bij die nog quasi nieuw is.

Staat:
Niet super, maar zeker niet slecht. Achterkant is wat gekrast, maar dat is dus bedekt door de flipcase.
Zilveren rand rond het scherm is ook wel afgesleten, vooral langs boven en onder (ik denk door in en uit de broekzak te gaan, gebruikte hem lang zonder flipcase).
Scherm heeft ook wat lichte krassen, maar niets echt storend. Het is namelijk Gorilla Glass dat echt moeilijk te krassen is (nu niet dat ik moeite heb gedaan ofzo :p). De eventuele lichte krasjes die er zijn zijn amper tot niet zichtbaar als het scherm opgelicht is.

Toestel werkt ook nog helemaal, las op tweakers en xda bepaalde met sommige reeksen, maar geen problemen hiervan gemerkt. Ook Cyanogenmod 11 draait super goed, en heb hem een half jaar ongeveer daarmee gebruikt sinds de eerste release daarvan. Laatste release is zeer vlot, maar ik zie dat er nog een aantal nieuwere releases zijn intussen, dus ik zal de laatste versie daarvan erop zetten zodat alles zeker up to date is :)

En qua prijs had ik eerlijk gezegd toch nog aan een 55 euro excl gedacht. Indien je foto's wilt zal ik er straks eens nemen.

Kan je me eens foto's doorsturen?

Ik stuur je een PM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan