Archief - SEGA master system II games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L.E.D.

Legacy Member
Ik heb nog een master system 1 liggen met stuk of 15 games.
Hetgeen ik zo van buiten weet :
Double dragon
Double hawk
Moonwalker
Tennis (dunno welk)
voetbal spel (dunno welk)
cloud master

De rest weet ik nimeer :p

Als ge intresse hebt zoek ik ze wel op in de garage.
Twordt wel alles in 1, incl console. Ik ben alles aant opruimen en al wat weg mag, gaat weg :p

Veel moet ik er ni voor hebben hoor, maar gratis geef ik het ook ni weg :)

Af te halen in Borsbeek.

Cartmaan

Legacy Member
L.E.D.: Ik veronderstel dat de games van MS1 ook werken op MS2? Zijn er doosjes bij of niet? Het zou handig zijn moest je enkel de games willen versturen (kosten zijn voor mij) ... ik wil gerust een bod doen op het hele pakket (incl. console), maar die weegt vrij veel om te verzenden en interesseert me niet echt.

Moest dat echt niet lukken: eventueel mogelijk om in een of ander treinstation af te spreken? Ikzelf ben van regio Mechelen. Een bod van 15 a 20 EUR lijkt me redelijk?

^ALUCARD^: Eigenlijk een beetje hetzelfde als hierboven.

L.E.D.

Legacy Member
idd consoles zijn hetzelfde hoor :) alleen zien ze er anders uit :)

games :
Global defense
Tennis Ace
Cload master
Vigilante
Tha cyber shinobi
Double Dragon
Moonwalker
Speedball
Speedball 2
Champions of Europe (voetbal)
Ghouls'n Ghosts
Double hawk
Pit-fighter
Shadow dancer

en de console met Alex kid ingebouwd.

Alle games met doosje, en meeste games met boekje.
Zijn dus 14 games met console.
25 € vind ik wel mooie prijs dan :p

Kan gerust afspreken aan het station van Berchem.

Cartmaan

Legacy Member
Dat ziet er wel dik in orde uit .. ik ga nog eventjes afwachten, ok? Vanavond/morgen zal ik mijn definitief antwoord geven.

L.E.D.

Legacy Member
jot.

Kheb hem net getest.
Console werkt nog perfect. 1 van de controlers werkt niet meer. Maar er staat me iets van voor dat ik die vroeger al eens heb gesoldeerd. Als je wilt kan ik wel eens zien wat er aan is.

Cartmaan

Legacy Member
Moest het simpel te maken zijn zou het wel fijn zijn ja ... moest het niet lukken is het echter geen probleem.

ikke777

Legacy Member
Ben van Mechelen dus we kunnen wel is erges afspreken

Heb een Sega MAster System ligge (staat Billy The Kid op)
me 3 games:
- Michael Jackson Moonwalker
- Submarine Attack
- Psycho World

(Kzou eigenlijk wel eht liefst alles in eens weg wille dus me console ook ...)

Skarr

Legacy Member
L.E.D., ik heb wel interesse, hebt ge foto ?

ik heb al Sega Master System, maar wil de nieuwere versie ook wel

L.E.D.

Legacy Member
euhm, mijne is de allereerste die uitgekomen is dus nieuwer zal hem ni zijn :p

Cartmaan

Legacy Member
Sorry, door wat omstandigheden ben ik dit helemaal uit het oog verloren. Ik zal de deal moeten laten vallen ... maar ik zal je even PM'en om het kort uit te leggen. Toch bedankt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan