Blackeagle
Legacy Member
Beste 9livers,
Ik ben op zoek naar een goede retro joystick (a la atari 2600) of arcade joystick die met usb aan te sluiten is op de pc.
Hiermee zou dan Pacman, Galaga,... gespeeld worden. De prijs zou zo rond de €30 mogen zijn.
Op Amazon heb ik reeds wat zaken gevonden maar deze leken allemaal vrij fragiel.
Heeft er iemand ervaring met dit soort zaken?
Dank bij voorbaat!
Ik ben op zoek naar een goede retro joystick (a la atari 2600) of arcade joystick die met usb aan te sluiten is op de pc.
Hiermee zou dan Pacman, Galaga,... gespeeld worden. De prijs zou zo rond de €30 mogen zijn.
Op Amazon heb ik reeds wat zaken gevonden maar deze leken allemaal vrij fragiel.
Heeft er iemand ervaring met dit soort zaken?
Dank bij voorbaat!