Het is voor in zo een oud P3 systeemke. Latje van 128 of 256MB op 133mhz dus.
Noem uw prijs, en waar af te halen.
Verzending kan, ma wel aangetekend, is wel op mijn kosten, dus is voor u enkel de moeite om het papierke in de post in te vulle
Edit: SDRam
