Archief - PSX - playstation 1 (nieuwer model)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

plastronneke

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een PS-X (nieuwer model van de PS1)
Wie kan me er aan helpen?

s_kaiba

Legacy Member
Ik heb er normaal nog één liggen.
Wat zou je er nog voor geven??

plastronneke

Legacy Member
Ik heb een voorstel van iemand voor €25 afgehaald in de buurt - als je die voor een lagere prijs (max 2O€) hier krijgt, ben ik geïnteresseerd :)

s_kaiba

Legacy Member
Ik ga morgen eens kijken als ik em nog liggen heb is 20€incl verzending goed voor mij hoor

NaZuL

Legacy Member
Ik heb ook nog 1 liggen. Vanwaar ben je? 20 eur is ook goed voor mij

plastronneke

Legacy Member
Ik ben van Heverlee (Leuven). Ik heb bod van s_kaiba al genoteerd, dus dat gaat voor (indien s_kaiba er toch geen heeft, zal jouw bod genoteerd worden).
Tenzij je het komt brengen of onder het bod gaat natuurlijk (Tielt is net iets te ver om er voor rond te rijden voor mij, dus weet niet of je vaak in regio Leuven komt?).
Op zich heeft afhalen/brengen voorkeur (indien realistisch).

s_kaiba

Legacy Member
Ik heb em alvast terug gevonden.
Morgen ga ik em volledig testen dat ik zeker weet of alles in orde is.

NaZuL

Legacy Member
Ik kom hem brengen voor 20 eur als je wilt, maar moet het ook nog wel testen hoor, staat al een jaar stil.
Maar hij werkte zeker nog laatste keer, met 2 controllers en 2 mem cards

plastronneke

Legacy Member
Dan heeft het bod van NaZul voorrang voor mij. Laat je iets weten als je hem getest hebt?
Tenzij natuurlijk weer dat s_kaiba onder het bod gaat (of NaZuls niet meer werkt).

NaZuL

Legacy Member
Ik test hem zaterdag dan, zal hem dan ook dan pas kunnen brengen.
Het is toch zo een model dat je wilt he?

PSX-Console-wController.jpg

plastronneke

Legacy Member
Oei, ik denk dat er een misverstand is - goed dat je de link nog eens plaatst. Het model dat je toont is nog een oudere versie. Ik bedoel de PSOne - de herwerkte uitgave van de PS1, die naar ik dacht ook ps-x werd genoemd?
Onderste model op de wikipedia:
PlayStation (console) - Wikipedia, the free encyclopedia

voor de zekerheid, ik zoek dus dit model:
http://2.bp.blogspot.com/-_XZpOqX1S...9pNBoL4Ho/s1600/konsole_playstation_psone.jpg

s_kaiba: heb jij dat model dat ik zoek?

edit: ik heb nog eens opgezocht, en blijkbaar is de PSX nog een model later (hybride met PS2). Alleen worden PSX en PSOne op het internet door elkaar gehaald (waarschijnlijk omdat de PSX buiten Japan nooit gelanceerd is). Ik zoek dus de PSOne, en niet de PSX of PS. Mijn excuses voor het misverstand.

plastronneke

Legacy Member
Omdat die een beter optisch loopwerk heeft.

edit: ik heb een voorstel van iemand voor een console zonder kabels of controllers voor €5, die mag ik morgen gaan ophalen. Moest dit niet doorgaan, laat ik nog zeker iets weten in dit topic.

NaZuL

Legacy Member
Je wilt die modden dus maw, ik geloof als mijn PS al 10 jaar werkt en na 5 jaar stil te staan ook nog werkt, het optisch loopwerk goed genoeg zal zijn ;)

plastronneke

Legacy Member
Voor moest het je interesseren: ik wil die niet modden, in tegendeel. Hoe meer electronica, hoe meer ruis. Ik heb een PS1 scph-1002 als cd-speler (schitterende DAC in dat model), maar de lezer heeft het begeven. Dus ben ik op zoek naar een ander optisch loopwerk. De nieuwe Chinese modellen zijn niet zo goed.
De PSOne kan beter met zelf geschreven cd's om (ik hou graag mijn originele clean - voor mijn audiofiles heb ik een raspberry pi met hifiberry). De PS1 heeft een minder goede lezer, dat is alom geweten - dus nee, het spijt me, als cd-speler is jouw optisch loopwerk niet goed genoeg.

plastronneke

Legacy Member
s_kaiba: dat was degene die ik zocht. Maar zoals ik een paar post hierboven heb laten weten: ik heb al eentje in minder goede staat (uiterlijk) zonder kabels kunnen afhalen voor 5 euro. Dat moet normaal gezien wel volstaan. Toch bedankt!

NaZuL

Legacy Member
Ik heb de scph-1002 helaas kan ik niet testen of hij werkt met een controller, kan wel testen of hij boot en cds leest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan