Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb Resident Evil III: Nemesis hier nog ergens liggenXYRIS zei:Kzal derover nadenken, ik prefereer 2,3 nog altijd.
Niemand die die heeft???

Hoeveel geeft ge nog? Veel kan ek daar niemeer van vragen heXYRIS zei:COol! hoeveel?
Ik kan tegen 6 tal ps2 games ruilen me eventueel opleg als da intreseerd, heb ook nog netwerkadaptor...

Goede staat, naar het boekske moet ek wel nog is naar zoeken. Kzal morgen anders is ne foto maken en dan zie je maar wat je doet.XYRIS zei:In goede staat 5€ inclu ofzo?

5excl en tis goe voor mijXYRIS zei:Als ik spel ma kan spelen
beestig spel
dus deal?

Ik denk van nietXYRIS zei:

