Archief - Posters en spandoeken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NonaziNo

Legacy Member
GEZOCHT:

Poster van bekende alc. dranken, zoals ge ze altijd in bars enzo ziet.

Martini
Eristoff
Smirnoff
...

Indien je ook misschien een link heb naar een site waar ze die verkopen...
Thanks!

devilface

Legacy Member
Ik heb zo'n posters (buskotformaat) vorig academiejaar met het volk van mijn kot weten te bemachtigen door te bellen naar de firma die die posters in die buskotjes plaatst. Regelmatig liquideren die hun stock en daar zijn altijd wel pareltjes tussen te vinden(ik heb op kot bijvoorbeeld ook de H en M posters enzo liggen). Vanbuiten weet ik niet hoe die mannen noemen, maar dat staat zeker en vast wel ergens op zo'n affiche op of informeer anders is bij die van de lijn.

Ge kunt ook altijd is zien op vespasius. (vanonder op da manneke/vrouwke klikken)Daar hebben ze soms posters van alcohol en die zijn gratis, maar redelijk klein en meestal zijn die redelijk snel op.

Juul Cézaar

Legacy Member
Is da ni Clearchannel die die bushokjes voorzien? Want ik heb overlaatst zo toch eens opgemerkt da er zo op die bushokjes rondom de affichen ClearChannel staat. Heb je daarnaar gebeld, want ben ook wel geïnteresseert in zo'n posters. Of weet er iemand waar filmposters te krijgen zijn, want in de Kinepolis in Leuven beweren ze da ze terug naar ergens gestuurd worde (dikke zever IMO).

Grtz

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
film posters kunde verkrijgen in winkel ze... bij ons in den Hollywood (videotheek)..
en drank posters krijg ik via mijn lief haar peter.. die houdt restaurant open..
gaat ge nergens vaak gn drinken of uitgaan of eten? ge zult toch wel IEMAND kennen die me zo iets te maken heeft, vraag is aan hen ;)

devilface

Legacy Member
devilface zei:
Ik heb zo'n posters (buskotformaat) vorig academiejaar met het volk van mijn kot weten te bemachtigen door te bellen naar de firma die die posters in die buskotjes plaatst. Regelmatig liquideren die hun stock en daar zijn altijd wel pareltjes tussen te vinden(ik heb op kot bijvoorbeeld ook de H en M posters enzo liggen). Vanbuiten weet ik niet hoe die mannen noemen, maar dat staat zeker en vast wel ergens op zo'n affiche op of informeer anders is bij die van de lijn.

Ge kunt ook altijd is zien op vespasius. (vanonder op da manneke/vrouwke klikken)Daar hebben ze soms posters van alcohol en die zijn gratis, maar redelijk klein en meestal zijn die redelijk snel op.

Dees is die mannen hunne site( ale de drukkerij althans). Ge kunt is mailen ofda ze toevallig geen poster op overschot hebben en anders wie dat die in de buskotjes steekt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan