lowrobbn
Legacy Member
Hallo,
Ik zoek iemand die me een beetje vooruit kan helpen met m'n Pokémon monopoly.
Ik heb dit spel gekocht op een rommelmarkt maar er ontbreken enkele kaartjes ( 1 eigendomkaart (raichu) en enkele kans en algemeen fonds) kaarten.
Zou er iemand , die in het bezit is van dit spel, mij deze kaartjes willen inscannen en doorsturen?
Ik zou dit alvast zeer appreciëren.
Mvg,
Robin
Ik zoek iemand die me een beetje vooruit kan helpen met m'n Pokémon monopoly.
Ik heb dit spel gekocht op een rommelmarkt maar er ontbreken enkele kaartjes ( 1 eigendomkaart (raichu) en enkele kans en algemeen fonds) kaarten.
Zou er iemand , die in het bezit is van dit spel, mij deze kaartjes willen inscannen en doorsturen?
Ik zou dit alvast zeer appreciëren.
Mvg,
Robin