wouthrox
Legacy Member
Beste.
uit pure nostalgie zou ik graag wat pokemonkaarten willen verzamelen.
ik ben vooral opzoek naar de kaarten van de 3 ( naar mijn mening
) hoofdpokemon.
Charmander , Bulbasaur , Squirtle en al hun evoluties.
alle soorten versies van deze pokemons zijn welkom.
Laat maar iets weten via pmke
( volledige collecties met kaarten zijn tegen een opkoopbod ook interessant .
MVG
uit pure nostalgie zou ik graag wat pokemonkaarten willen verzamelen.
ik ben vooral opzoek naar de kaarten van de 3 ( naar mijn mening
) hoofdpokemon.Charmander , Bulbasaur , Squirtle en al hun evoluties.
alle soorten versies van deze pokemons zijn welkom.
Laat maar iets weten via pmke
( volledige collecties met kaarten zijn tegen een opkoopbod ook interessant .
MVG