Kill0rBee
Legacy Member
'llo,
Als iemand deze game nu al beu is/kwijt wil. Dan zou ik deze graag overkopen of omruilen tegen een andere game (pc, ps2, gc). Zet hier maar de game die ge zoekt of de prijs die ge nog wilt voor dit spel !
Mvg K-Bee
PS: ik wil geen comments over dat deze game pas uit is enzo, anders zal ik genoodzaakt zijn om de 'bad post' knop te gebruiken ! Dus enkel posts die met deze post te maken hebben !
Als iemand deze game nu al beu is/kwijt wil. Dan zou ik deze graag overkopen of omruilen tegen een andere game (pc, ps2, gc). Zet hier maar de game die ge zoekt of de prijs die ge nog wilt voor dit spel !
Mvg K-Bee
PS: ik wil geen comments over dat deze game pas uit is enzo, anders zal ik genoodzaakt zijn om de 'bad post' knop te gebruiken ! Dus enkel posts die met deze post te maken hebben !
