ik zie dit de laatste tijd veel opduiken hier, maar vraag me af waarom, je kan toch zelf je account opwaarderen, of niet? Alé ja, ik heb mijn paypallaccount aan m'n visa gekoppeld maar het moet toch mogelijk zijn om dit op andere manieren ook te doen, of niet?