babbelut
Legacy Member
Ik heb een dik jaar geleden fzo in de macro ne directiezetel gekocht maar het onderstel is naar de verdoemenis. Die helt den hele tijd naar links af. De wielkes en da draaigedoe zijn nog goed, de zetel zelf ook maar om die naar voor en achter te klinken is stuk. Isser nu misschien iemand die dezelfde weg doet waarvan enkel dat nog werkt ?
Kweetet t is een speld in nen hooiberg zoeken, maar ik waag het erop
Bij de stoel zelf vond ik de volgende gegevens: gx-9988
tx
Kweetet t is een speld in nen hooiberg zoeken, maar ik waag het erop

Bij de stoel zelf vond ik de volgende gegevens: gx-9988
tx
?