Archief - onderdelen gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skating-pro

Legacy Member
hallo

ik ben nog opzoek naar iemand die een i7 heeft voor s1155,
een voeding van 800w, ( corsair, be quiet, antec,...)
ram van DDR3, rond 8gb meer mag ook maar hoe de prijs redelijk,
videokaart van minimum 2GB te vergelijken met de HD 6950 2GB, maar een hogere kaart mag altijd,

deze onderdelen zou ik kunnen afhalen regio hasselt, sint-truiden, tienen, lummen, diest, verder als deze zal het verstuurd worden of een andere overeenkomst,
prijs altijd zolaag mogelijk natuurlijk

is beetje dringend,

laat me maar iets weten,

sorry maar ben pas nieuw hier ;)

mvg skating-pro

successor

Legacy Member
ik heb nog 2x4GB DDR3-1333 en een tagan turbojet 1100W voeding .

ram mag weg voor 40 euro en voeding mag weg voor 80 euro.

skating-pro

Legacy Member
alleen de GPU is nog nodig,
daar geef ik max 120€ aan laat me nog snel iets weten,
zou graag vandaag nog kunnen ophalen of geld storten en deze vrijdag al in huis hebben, tenzij het in de buurt is kom ik vandaag nog langs

mvg

Twinturbo

Legacy Member
Heb nog een XFX 6950 2Gb liggen. Heeft tot 2 weken terug in een PC gestoken. Heeft 6970 BIOS of switch staan. 60 € excl

Twinturbo

Legacy Member
De kaart heeft een schakelaar waar je tussen 2 bios kan switchen. De eerste 6950's waren eigenlijk 6970 chips maar via bios waren een deel van de shaders disabled om ze trager te maken. Met de schakelaar op de kaart staat was het maar een kwestie van de 6970 bios erop te zetten en klaar. Daarna werden de 6950 hardwarematig gekortwiekt dus dan hielp de 2de bios niet meer.

AMD Radeon HD 6950 to HD 6970 Mod | techPowerUp

skating-pro

Legacy Member
Twinturbo zei:
De kaart heeft een schakelaar waar je tussen 2 bios kan switchen. De eerste 6950's waren eigenlijk 6970 chips maar via bios waren een deel van de shaders disabled om ze trager te maken. Met de schakelaar op de kaart staat was het maar een kwestie van de 6970 bios erop te zetten en klaar. Daarna werden de 6950 hardwarematig gekortwiekt dus dan hielp de 2de bios niet meer.

AMD Radeon HD 6950 to HD 6970 Mod | techPowerUp


hallo

hier uit kan ik verstaan dat het ook gewoon mogelijk is de kaart op hd 6950 te gebruiken,
maar indien u iets meer performance wilt u gewoon switch met de schakelaar en een bios,
ik hou u op de hoogte aangezien ik R9 280x 3GB in gedachten had te nemen,

mvg

Zymp

Legacy Member
Twinturbo zei:
Heb nog een XFX 6950 2Gb liggen. Heeft tot 2 weken terug in een PC gestoken. Heeft 6970 BIOS of switch staan. 60 € excl

Aangezien OP niet meteen interesse heeft; indien hij uiteindelijk toch voor een andere opteert heb ik eventueel wel interesse :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan