RSSD
Legacy Member
Hey,
kga eerstdaags een Nintendo DS kopen, ondertussen kijk al eens wat ik vind van games in occassie.
Ik zal er wel een paar kopen wss.
Mijn genre gaat uit naar Platform games,racegames en van die typische vrouwengames(sims,nintendogs etc...).
Laat maar weten wat je hebt,we zien wel.
Mvg,
SSMT
kga eerstdaags een Nintendo DS kopen, ondertussen kijk al eens wat ik vind van games in occassie.
Ik zal er wel een paar kopen wss.
Mijn genre gaat uit naar Platform games,racegames en van die typische vrouwengames(sims,nintendogs etc...).
Laat maar weten wat je hebt,we zien wel.
Mvg,
SSMT