Archief - Molex én sata (power) velengstukje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zymp

Legacy Member
Hello!

Ik zoek twee verlengstukjes. Het is voor twee verschillende pc's, dus niet in één kabeltje :)
Het gaat om:
- Molex verlengstukje: omdat de voeding maar 1 kabel met molexen heeft. Ik moet vooraan de fancontroller daarmee aansluiten, maar heb achteraan nog een molex nodig voor een USB3.0 kaartje (en kom er dus niet aan).
- Sata verlangstukje: modulaire voeding waarvan 1 vd 2 sata kabels kwijt geraakt is. HDD-SSD en DVD geraken niet samen aangesloten. Dus een verlengstukje (of molex naar Sata stuk) waardoor ik dan (hopelijk) tot aan de dvd geraak.

Om een idee te hebben, prijs op Aliexpress is 2,53 euro. Maar omdat dat natuurlijk een maand duurt wil ik er eventueel iets meer aan geven om ze sneller te hebben.
https://www.dropbox.com/s/q27t6w9w4fq2kbm/Schermafbeelding 2015-03-01 om 18.13.05.png?dl=0

Bedankt!
Joris

RSSD

Legacy Member
IMAG0451%20%5b640x480%5d.jpg


Stel maar iets voor.
Brievenpost is 3 €.

XYRIS

Legacy Member
Ik denk dat te liggen hebben.
Ik kijk vanavond.
Als ik het heb 3.50 inclu verzending

Zymp

Legacy Member
RSSD zei:
IMAG0451%20%5b640x480%5d.jpg


Stel maar iets voor.
Brievenpost is 3 €.

Hoe lang zijn ze ongeveer? Dat lijkt mij een tiental cm beiden?

XYRIS zei:
Ik denk dat te liggen hebben.
Ik kijk vanavond.
Als ik het heb 3.50 inclu verzending
Dat is natuurlijk een super aanbod als je ze beiden moest hebben.
Als RSSD hetzelfde aanbod zou doen krijgt hij voorrang omdat hij eerst was, maar ik begrijp het ook als je dat niet moest doen :)

RSSD

Legacy Member
Zymp zei:
Hoe lang zijn ze ongeveer? Dat lijkt mij een tiental cm beiden?


Dat is natuurlijk een super aanbod als je ze beiden moest hebben.
Als RSSD hetzelfde aanbod zou doen krijgt hij voorrang omdat hij eerst was, maar ik begrijp het ook als je dat niet moest doen :)

De molex is 15 , de sata is 10 cm.
Maar voor een halve euro, nee sorry...

XYRIS

Legacy Member
Ik heb molex naar 2x sata, van molex naar uiterste sata = 31cm enkel draad gemeten

Molex%202x%20sata_power.jpg



en die andere... 10cm enkel draad gemeten Molex na Molex met daaraan nog een 3-pin waar je fan kan op aansluiten en daaraan de 3-pin voor moederbord

zoiets ma wel nog met 2de molex :)
CBL334_m.jpg

Zymp

Legacy Member
XYRIS zei:
Ik heb molex naar 2x sata, van molex naar uiterste sata = 31cm enkel draad gemeten

Molex%202x%20sata_power.jpg



en die andere... 10cm enkel draad gemeten Molex na Molex met daaraan nog een 3-pin waar je fan kan op aansluiten en daaraan de 3-pin voor moederbord

zoiets ma wel nog met 2de molex :)
CBL334_m.jpg

Super! Verkocht :p
Ik zal je een pm sturen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan