Archief - Moederbord & CPU (+evt dvd writer) voor max 140€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord pinky

Legacy Member
ik ben over 2 weken jarig en heb een budget gekregen van 140€ om mijne amd 1800+ te upgraden.
een betere VGA kaart heb ik reeds maar een dvd writer zou ook handig zijn.

laat iets weten van wat je hebt en uwe prijs. (met 2500+ ben ik al gesteld)

greetzzz
wanne

PsYmon

Legacy Member
Ik heb hier wel een dvdwriterke over. Ne witte benq. 8x dacht ik. 30 euro incl

piotke

Legacy Member
Ik heb een albatron k8 ultra pro-u moederbord liggen (5.1, sata, DDR400, ...) voor socket 754. Daarvoor heb ik ook nog een sempron64 2600+. Dit is een 64 it cpu, net zoals de Athlon 64, maar met minder cache.

Deze combinatie overclocked ook tot 250 fsb, wat goed is voor een mooie 2 GHz. Redelijk snelle setup met nog garantie op de cpu. Richtprijs voor deze twee is iets van een 105 euro, doch bespreekbaar.

Lord pinky

Legacy Member
PsYmon zei:
Ik heb hier wel een dvdwriterke over. Ne witte benq. 8x dacht ik. 30 euro incl

ik ben vergeten te vermelden dat ik een zwarte front nodig heb dus thanks but no thanks

-=blowsion=-

Legacy Member
anders interesse in uw 1800+

enig idee wat ge daarvoor zou willen?

pm me anders

Lord pinky

Legacy Member
wanneer ik mijn onderdelen heb zal ik nadenken over een prijs.

Lord pinky

Legacy Member
piotke zei:
Ik heb een albatron k8 ultra pro-u moederbord liggen (5.1, sata, DDR400, ...) voor socket 754. Daarvoor heb ik ook nog een sempron64 2600+. Dit is een 64 it cpu, net zoals de Athlon 64, maar met minder cache.

Deze combinatie overclocked ook tot 250 fsb, wat goed is voor een mooie 2 GHz. Redelijk snelle setup met nog garantie op de cpu. Richtprijs voor deze twee is iets van een 105 euro, doch bespreekbaar.

ik ben een tijd uit de running geweeste en ik ken de handelsprijzen dus nemeer maar ik heb ewa rondgezocht naar specs en prijzen van de onderdelen en het lijkt me dat het mobo vrij budget is en een vergelijkbaar mobo iets van een 60€ nieuw kost.
de cpu kost nieuw een 65€ (boxed @ pricewatch) dus 105€ voor beide tweedehands is ewa veel vind ik.

zit er trouwens een cpu cooler bij?

greetzzz
lord pinky aka tHe OnE
http://www.techzine.nl/exreviews/4082
http://www.ocworkbench.com/2004/albatron/k8ultraupro/g1.htm

edit: ik wil uw hd er ook wel bij kopen ik heb reeds geboden

piotke

Legacy Member
Lord pinky zei:
ik ben een tijd uit de running geweeste en ik ken de handelsprijzen dus nemeer maar ik heb ewa rondgezocht naar specs en prijzen van de onderdelen en het lijkt me dat het mobo vrij budget is en een vergelijkbaar mobo iets van een 60€ nieuw kost.
de cpu kost nieuw een 65€ (boxed @ pricewatch) dus 105€ voor beide tweedehands is ewa veel vind ik.

zit er trouwens een cpu cooler bij?

greetzzz
lord pinky aka tHe OnE
http://www.techzine.nl/exreviews/4082
http://www.ocworkbench.com/2004/albatron/k8ultraupro/g1.htm

edit: ik wil uw hd er ook wel bij kopen ik heb reeds geboden


Heb het gezien, doe gerust een tegenbod. boxed ja.

Lord pinky

Legacy Member
170€ voor hd, mobo cpu en cooler ?

ik heb nu 3*256mb ddr pc 3200 (twinmos of apacer denk ik (low end)) steken maar op dat mobo van jou zijn maar 2 slots.
Zin om latjes te ruilen?

piotke

Legacy Member
Ik neem uw bod in overweging. Morgen bekijk ik het beter, nu zit ik bij mijn vriendin.

Ram ruilen kan ik niet, ik heb enkel high end TCCD liggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan