Atrox
Legacy Member
Llo,
voor iemand die thuis nog militaria vd 2de WO heeft liggen of iemand kent (bij bompa en bomma bv!), ik wil ze altijd wel overkopen/overnemen.
Liefst ergens in Limburg, maar elders mag ook (opsturen). Foto's en dergelijke zijn ook welkom!
Indien je niet weet of het wel een militaria vd 2de WO is, kun je altijd een PB sturen met een foto en uitleg!
Mvg,
Gilles
voor iemand die thuis nog militaria vd 2de WO heeft liggen of iemand kent (bij bompa en bomma bv!), ik wil ze altijd wel overkopen/overnemen.
Liefst ergens in Limburg, maar elders mag ook (opsturen). Foto's en dergelijke zijn ook welkom!
Indien je niet weet of het wel een militaria vd 2de WO is, kun je altijd een PB sturen met een foto en uitleg!
Mvg,
Gilles


, indien 4de, mijn excuses)