Archief - Laptop: P3, max +- 270€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yank

Legacy Member
'k Zoek een lichte laptop, moet vooral dienen voor surfen/chatten/mailen.
Vereisten:

- P3/Celeron (Mobile versies hebben voorkeur), minimum 600Mhz of een vergelijkbare AMD
- ram doet er niet zoveel toe, 'k heb zelf nog 128mb SDRAM liggen
- HD liefst +- 10GB, maar ook dat zou wat minder mogen aangezien ik hier zelf nog een liggen heb
- interne CD-drive, DVD is niet noodzakelijk, maar leuk meegenomen
- bij voorkeur 14" (of groter) scherm
- AZERTY keyboard
- minstens 1x USB (1.1 is genoeg)
- batterij gaat zeker nog +-45min mee bij licht werk, met adapter uiteraard
- de laptop is over het algemeen nog in goede staat en werkt dus nog perfect
- liefst leverbaar in Brugge, 'k wil eventueel nog naar het station komen en een vergoeding geven voor het treinticket/benzine
- prijs max 270€

Gelieve precieze merk en model te vermelden als je iets voorstelt, met alle specificaties (cpu, ram, hd).

XerberuZ

Legacy Member
indien ge nog effe geduld hebt kan ik u de volgende leveren
compaq m700
p3 750
192 mb ram ( 64 on board + 2* 64 mb )
14"
8 mb non shared gfx
20 gb hd
usb
tv out

bat gaat nog een 1 a 1u 30 mee

ben nog aan het wachten op een nieuw scherm hiervoor .

Yank

Legacy Member
- wat is even wachten? Ik heb al mogelijkheid om deze zaterdag een op te halen in antwerpen en 't is toch wel vrij dringend
- prijs?

XerberuZ

Legacy Member
zou der graag nog een 225 a 250 voor gehad hebben maar ik kan niet zeggen wanneer ik het scherm ga hebben .
het is opgestuurd vanuit duitsland maar dhl heeft het ergens kwijtgespeeld in holland dus kan deze week zijn kan einde vande maand zijn kan zijn dak een ander scherm moet zoeken :doh:

Yank

Legacy Member
@XerberuZ: als hij terugkomt, mag je altijd eens pm sturen, maar 'k zou toch liever hem wat vlugger hebben.

*up2*

-Draco-

Legacy Member
Ik heb nog nen Mitac 6120 N liggen... Met 192Mb ram.
700Mhz, 12GB, 8Mb videoram, 14,1", combi DVD/CDRW.
215€ geleverd in Brugge.
Dat scherm wordt momenteel ook gerepareerd...

Yank

Legacy Member
- enig idee wanneer scherm gereed zal zijn?
- staat van batterij?
- adapter zit er toch bij he?

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Als je kan wachten tot maandag kan ik je eventueel aan een compaq armada E500 geraken... PIII 600mhz, 256mb ram, 12gig schijf, batterij gaat nog uur en half mee ofzo, met adapter, scherm weet ik niet vanbuiten, 14" zeker maar beats me eigenlijk :) Verder nog azerty klavier, ik dacht 2xusb (kan ook maar 1 poort zijn ook niet zeker), ...
175€
Greetz

Yank

Legacy Member
- ook nog cd-rom in?
- enkel ophalen in denderleeuw? indien je hem naar brugge kunt brengen (naar station is ook goed), wil ik daar wel nog vergoeding voor geven.

ThX

Legacy Member
heb hier nog een HP laptop
P3 1 ghz
256 ram
30gb hard disk (originele was 20, is gecrashed, nieuwe van 30 gekregen)
14"
2 x USB
combo cd writer/dvd lezer
enige minpunt, batterij gaat geen 45' mee... bij intensief gebruik hoogstens 15 denk ik.
is weg omdat ik dit academiejaar een nieuwe gekocht heb...

Voor 300€ krijg je er nog een docking station bij...

laat iets weten via mail of pm (ik bekijk dit forum niet zoveel)

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Yankee zei:
- ook nog cd-rom in?
- enkel ophalen in denderleeuw? indien je hem naar brugge kunt brengen (naar station is ook goed), wil ik daar wel nog vergoeding voor geven.

ja zit ook cdrom in :)
Ik kan hem eventueel wel brengen naar brugge ja, maar dat lukt enkel in de weekends :(

Yank

Legacy Member
@ThX: da's al te veel voor wat het moet doen eigenlijk (zowel prijs als specs), dan vind ik aanbod van DeBroin interessanter

@{FgnZ} DeBroin: wachten tot volgende weekend is geen probleem, daar komt het nu ook weer niet op aan. PM of msn (staat in profiel) voor verdere afwerking ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan