Murugan
Legacy Member
Wegens pakketje verloren bij Kiala zoek ik terug 2x4GB DDR3 RAM :doh:. Momenteel zit er Hynix PC3-10600 in maar het mag ook iets anders zijn.
Ik had oorspronkelijk een gloednieuw Corsair setje gevonden voor 50€ dus liefst goedkoper dan dit want anders is het niet meer te moeite.
Eventueel gedeeltelijke ruil met mijn 2x2GB kan ook
Ik had oorspronkelijk een gloednieuw Corsair setje gevonden voor 50€ dus liefst goedkoper dan dit want anders is het niet meer te moeite.
Eventueel gedeeltelijke ruil met mijn 2x2GB kan ook


