Archief - Laptop DDR3 RAM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Murugan

Legacy Member
Wegens pakketje verloren bij Kiala zoek ik terug 2x4GB DDR3 RAM :doh:. Momenteel zit er Hynix PC3-10600 in maar het mag ook iets anders zijn.
Ik had oorspronkelijk een gloednieuw Corsair setje gevonden voor 50€ dus liefst goedkoper dan dit want anders is het niet meer te moeite.
Eventueel gedeeltelijke ruil met mijn 2x2GB kan ook :p

vanic

Legacy Member
Murugan zei:
Wegens pakketje verloren bij Kiala zoek ik terug 2x4GB DDR3 RAM ...
Ik had oorspronkelijk een gloednieuw Corsair setje gevonden voor 50€

dan is het wel jammer dat het verloren is gegaan ;)

Murugan

Legacy Member
Ja idd op 2dehands, was een RMA. Maar ik snap het nog niet wat je wilt zeggen :s


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

vanic

Legacy Member
dat minder dan 50 euro voor 2 x 4gb nieuw ram geheugen moeilijk wordt ... en het daarom dus jammer is dat het verloren is gegaan

Murugan

Legacy Member
Aha. Het is gewoon raar.... De verkoper (zeer veel positieve feedback op 2dehands trouwens) heeft me de code gestuurd + een foto als bewijs maar als ik die nummer ingeef, krijg ik gewoon een veel langere nummer in de plaats zonder verdere info. Alsof ze het pakket niet ingescand hebben of er iets mislopen is bij de verwerking want het is niet opgenomen in hun netwerk.
De verkoper is ondertussen bezig met naar Kiala te mailen (hij mailt alles door naar mij) maar ik denk dat het niet meer gaat goedkomen want het is nu al even windstil.
Hij had aangeboden om er achter te komen. Het was redelijk ver maar ik had het beter gedaan misschien. Dat weet je nooit op voorhand natuurlijk.

vanic

Legacy Member
we gaan een beetje off topic ... maar heb je zelf een mail gekregen dat het pakket werd aangemaakt ?
want dan krijg je automatisch een link ... waarmee je het pakket gewoon kunt volgen

ik heb altijd wat wantrouwen als men "teveel" moeite doet om te bewijzen dat het werd opgestuurd ( foto bv is niet nodig ... als men een track en trace heeft )

als het maar " gewoon" geheugen is ... dan gebruik ik bpack mini ... ook track en trace , sneller en iets goedkoper ook

Murugan

Legacy Member
vanic zei:
we gaan een beetje off topic ... maar heb je zelf een mail gekregen dat het pakket werd aangemaakt ?
want dan krijg je automatisch een link ... waarmee je het pakket gewoon kunt volgen

ik heb altijd wat wantrouwen als men "teveel" moeite doet om te bewijzen dat het werd opgestuurd ( foto bv is niet nodig ... als men een track en trace heeft )

als het maar " gewoon" geheugen is ... dan gebruik ik bpack mini ... ook track en trace , sneller en iets goedkoper ook

Mja idd, ik had mssch Bpack mini moeten voorstellen. Ik baseerde me hier echt op zijn 100% feedback (toch al een tiental transacties) en het feit dat hij ook voorstelde om er zelf achter te komen.
Het voordeel van de twijfel....?
Ik heb hem nog eens gemaild naar een statusupdate maar tot nu toe geen antwoord.

Wat betreft die mail, ik heb er op korte tijd een paar gehad van Kiala en kan het me niet zo goed herinneren maar volgens mij niet. Ik heb hem hierover toen aangesproken.
Ik heb wel alle correspondentie tussen hem en Kiala gekregen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan